تمیزکاری با یخ خشک

تمیزکاری با یخ خشک

تمیزکاری با یخ خشک یک فرآیند تمیز کردن ایمن و مؤثر است که معمولاً در محیط‌های صنعتی، تجاری و حتی برخی از محیط‌های مسکونی استفاده می‌شود. یخ خشک در فرآیند تمیزکاری به گاز بی ضرر CO2  تبدیل شده و به دلیل اینکه از هوا سنگین تر است در پایین ترین قسمت محیط پخش شده و در نهایت ناپدید می شود. غلظت گاز CO2 تولید شده در طی فرآیند تصعید یخ خشک، پایین است و نیازی به تجهیزات تخصصی تنفسی نیست. در طی این فرآیند هیچ احتیاط خاصی هم لازم نیست به جز آگاهی از دمای بسیار سرد یخ خشک (78/5- درجه سانتیگراد) که در صورت تماس با پوست ممکن است باعث سوختگی شود.

مقایسه تمیزکاری یخ خشک با تمیزکاری سنتی

به دلیل نرم بودن و ماهیت گذرای یخ خشک، خطر آسیب جانبی بسیار کمی به سطوح در طول فرآیند تمیزکاری وجود دارد. ضمن اینکه در این فرآیند هیچ زباله ثانویه ای نیز تولید نخواهد شد. از آنجایی که این فرآیند بسیار سریعتر از روش‌های تمیز کردن سنتی است، زمان از کار افتادگی ماشین آلات می‌تواند تا 80 درصد کاهش یابد و شما را سریع‌تر به فعالیت بازگرداند تا سود شما کاهش پیدا نکند. سرعت و غلظت یخ خشکی که از طریق شیلنگ خارج می‌شود را می‌توان کنترل کرد تا فقط بر روی کثیفی، گریس یا روغنی که در حال تمیز کردن آن هستید تأثیر بگذارد. این کار از هرگونه آسیب ناخواسته و احتمالی به سایر قسمت ها جلوگیری می کند. در نهایت بیشتر کثیفی‌ها و زباله‌های خشک روی زمین می‌ریزند، جایی که می‌توان آن‌ها را جارو کرد یا با جاروبرقی جمع آوری کرد. در فرآیند تمیزکاری با یخ خشک حتی سرسخت ترین کثیفی ها هم به سرعت و به راحتی از بین می روند.
 

تمیز کردن با یخ خشک

مزایای تمیزکاری با یخ خشک

1- عدم نیاز به آب

2- موثرتر از سایر روش های تمیزکاری

3- عدم نیاز به مواد شیمیایی

4- عدم ایجاد اتصال الکتریکی به دلیل نارسانا بودن یخ خشک

5- کاهش زمان تعمیر و نگهداری ماشین آلات

6- تمیزکاری با حداقل جداسازی قطعات

7- سازگاری با محیط زیست

8- صرفه جویی در هزینه، زمان، نیروی کار و مواد شوینده

9- عدم قرار گرفتن ماشین آلات در برابر حلال های خورنده

10- عدم آسیب و ایجاد خط و خش بر روی سطوح

11- بدون نیاز به زمان خشک شدن

خرید یخ خشک

جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت یخ خشک می توانید از بخش استعلام قیمت سایت اقدام نمایید و یا با شماره تلفن 02833454696 تماس حاصل نمایید.
 

استعلام قیمت یخ خشک